Известие

Collapse
No announcement yet.

липса на мощност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • липса на мощност

    здраейте,преди 3 месеца купих 156-ца 1.6 97г. въпроса ми към по-вещите потребители на сайта е.....на какво се дължи липсата на мощност когато катеря баири и нагорнища....ако задържа с равна газ се наема но адски бавно а като и подам рязко газ направо забива муцуната и умира ...проблема го прави както на бензин...така и на газ (уредбата е от тези с имулатора а не газов инжекцион) някой ако има идеи нека се произнесе...

  • #2
    Според мен,надали някой може да ти помогне по "телефона".А не си споменал и от къде си?
    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

    Comment


    • #3
      ами странен проблем ми се вижда...Стара Загора

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от KOCARA Покажи съобщение
        ами странен проблем ми се вижда...Стара Загора
        Що да е странен-посети сервиз и ще стане реален откам пари!
        Last edited by RUSEV-BGR; d.m.y г., 22:33.

        Comment


        • #5
          Това когато е загряла или когато е още студена?
          Провери си въздушния филтър, въздуховода до MAF сензора и дросела, да не изпуска от някъде въздух. Може и проблем с MAF-a да е.

          На диагностика и ще си каже.
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

          Comment


          • #6
            топла студена все си го прави.... хммм добра идея,и мен ме съмняваше това понеже филтърната ми кутия е доста зле,доста пукнатини има а и не може да се затвори добре...а що е то MAF?

            Comment


            • #7
              Онзи сензор, който се намира между дроселовата клапа и кутията с въздушния филтър. Дебитомер.
              Провери си хубаво и пътищата до дросела да не изпускат въздух.
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

              Comment


              • #8
                Колегата с винетката да вметна едно важно нещо погледни си тока свещи бубини и прочие след това огледай както казват колегите тръбите и дебитомера да не има някаква пукнатина и си смени въздушния филтър .. Дебитомера можеш да го пробваш по следния начин просто откачаш буксата и я пробваш да видиш как ще върви.. Даже първо пробвай така откачи буксата и я покарай малко да видиш как ще е
                Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                Comment


                • #9
                  колега казваш на баир а съединитела усещаш ли го да не преплъзва

                  Comment


                  • #10
                    Вземи читав дебитомер от някъде (за който е сигурно, че е ОК), закачи го и тествай какво е поведението на колата. Прегледай бензиновата помпа, може да е слабо налягането. Прегледай свещите и бобините, тествай на диагностика ламбда-сондата. Компресия на цилиндрите? Много са факторите, от които зависи мощността. Понеже никога не бях карал мощна кола на бившата 156 2.0 Туин Спарк не ми правеше впечатление, че няма мощност, защото нямах база за сравнение. Блокира и двигателя (счупен картер, каране няколко стотин метра със светеща лампа за маслото), но понеже съм тъп и упорит отново си купих 156 2.0 Туин Спарк. Новата е направо изтребител, а старата сравнявайки я на око с новата е била около 90 коня. Странно...
                    Last edited by dansguardian; d.m.y г., 21:27.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Колега да ти кажа и моята в момента е така върви на 3 цилиндъра на малките обороти изобщо не иска да набере скорост и двигателя трака като на дизел.Отидох при един майстор в Бургас закачиха я на компа всичко наред после мериха компресията и и излезе че губи компресия на 3 цилиндър а 4 работи едвам и отвориха двигателя и се оказа че долния клапан на 3-ти цилиндър е пукнат и има дупка дето мога си провра пръста през нея и сега ще я правят ще сменят всички долни клапани 8 на брой и без това са я отворили ще сменят всичко гумички на клапани гарнитура на глава шлайф на главата семеринги и всички гарнитури и т.н.Обяснявам го малко по простичко щото не ги разбирам много тия ремонти.Това е проблема при мен сериозен ремонт от рода на 500-600 лв. и много нерви.Обаче имам един въпрос към по запознатите с теч на масло понеже ми губеше доста масло преди да влезе в бокса от рода на 1 литър за 600 км. и пушеше доста от аспуха направо облаци когато загрее само на студен двигател си беше добре дали ще се оправи загубата на масло и имали някакъв начин без да се пипат сегмети дали е губило от там масло или от гумичките на клапаните или теча е бил от тази дупка щото ако им кажа да правят и сегменти работата отива на 1000лв. пък не ми се дават толкова пари.Да спомена че и свещите бяха целите в масло окъпани.Също ще сменят и гарнитура на картера че и той целият е олят в масло и е лепен със силикон.Колата е Алфа 156 1.6 тс 120к.с.Благодаря ви предварително за мненията.Ако някой тук във форума го знае този сервиз "Алфа" в Бургас нека каже някакво мнение дали си разбират от работата защото за първи път ходя при тях но ми харесаха как се държат и работят и мисля че ще свършат работа.

                      Comment

                      Working...
                      X